6 Aralık 2012 Perşembe

Ameliyatsiz ben aldirma nasil yapilir


Cilt üzerinde boyutça değişebilen, kimi insanda tek tük kimilerinde de yığınla husule gelen ama illa ki herkeste bulunan, kahverengi ya da siyahımsı kabarıklıklar olan benler, vücutta aşırı bulunduğu vakit estetik görünümü etkilemektedir. Benlerin vücutta aşırı bulunması estetik görünümü etkilediği kadar aslında sağlık problemlerine de zemin hazırlıyorlar. Bazı bünyelerde aşırı benlerin görülmesi, bu sorunun altında ciddi bir sağlık problemi olduğuna işarette olabilir. Bu durumda uygulanan çeşitli ben aldırma yöntemleri bulunmaktadır. Cerrahi olduğu kadar ameliyatsız ben aldırma metotları da uygulanmaktadır. Bu makalemizde sizlere ameliyatsız ben aldırma yöntemleri nelerdir, bunlardan bahsedeceğiz.



ameliyatsız ben aldırma
Ameliyatla yapılan ben aldırma işlemlerinde benler kesilerek vücuttan alınmaktadır. Ancak bu şekilde bir ben aldırma işlemi ciltte iz bırakabildiği için pek tercih edilmemektedir. Cerrahisiz olarak ben aldırma işlemleri ise dört teknolojik yolla gerçekleşir. Bunlar; lazerle ben aldırma, radyofrekansla ben aldırma, elektrokoterle ben aldırma ve krioterapi ile ben aldırma.

Her biri cerrahi işleme gerek kalmadan gerçekleştirilen tedavi metotları, cilt üzerinde estetik görünümü etkileyen veya cilt kanseri başta olmak üzere çeşitli sağlık problemlerinin görülmesini tetikleyen benlerin tedavisinde kullanılmaktadır. Hastanın hem genel sağlık durumu hem de maddiyatına göre uygulanacak olan ben aldırma tedavi işlemi değişiklik göstermektedir.

0 yorum:

Yorum Gönder