25 Eylül 2013 Çarşamba

Romantizmi unutma

Teknoloji gelişmeye devam ettikçe hayat hızlanıyor, her şey daha yüzeysel yaşanıyor. Bu arada romantizm unutulabilir, dikkat! Romantizmi ihmal etmeyin. Çünkü kadınlar ilgi, sıcaklık bekler. Flört ederken de bunlar önemlidir. Sevdiğiniz kişinin ruhunu okşayacak sözler bulun, kalbini kazanmaya çalışın...

GÜNÜN SORULARI

Patlayacak volkan gibiyim

36 yaşındayım, 12 yıllık evliyim. Karımla her akşam 2 kere birlikte oluyoruz. Kadıncağız bu durumdan çok şikayetçi. Sabah uyanınca yeniden seks yapmak istiyorum. Gün içinde de aklımda hep seks var. Patlayacak volkan gibiyim. Ne yapacağım? CEVAP Değerli okurum, iyi ki doktorlar tüberküloz yani verem hastalığının yayılmasının önüne geçtiler. Yoksa sen eskilerin teşhisine göre şimdi yatakta öksüre öksüre eceli bekler durumda olurdun. Bu konuda verem mikrobu haksız suçlanırdı. Neyse o ihtimali ekarte edelim. Verem olmadın ama ruh veremi desem olmaz. Ruh ve seks zafiyetine uğrayabilirsin. Ruh zafiyeti ise kendini irade zafiyetiyle gösterir. Bazılarına da “Keşke verem olsaydım da böyle irade zaafı çekmeseydim” dedirtir. Çoğu zaman kemikleşmiş irade yetersizliğinin tedavisi de hekime kök söktürür. Durumun bu. Sen şimdi klinik bahçesinde dolaşır gibisin. Umarım tecrite kapatılmazsın. Bir de yengemize bakalım. Masum, “Kocam” diye sarılan, erkeğe itaati ibadet gibi sayan bir kadın. Ama çektiği çileleri bir de onun ağzından dinleyelim: “Hocam, ‘Volkan gibi patlarım’ dediğine bakmayın. Her an lav püskürten bir volkan mübarek. ‘Hayır’ derim, ‘Hayır’ der. ‘Yorgunum’ derim, ‘Ben bu işe vurgunum’ der. Yemeğe meraklı, her an sekste aklı” diyor. Değerli okurum, sen galiba eve kuma getirmek istiyorsun. Hafiften yollarını yapıyorsun gibi geldi bana. Dikkat et, Mart karının yağdırma başına!!!

Ayaklarına bakmadan ilişkiye giremiyorum

22 yaşındayım, 14 yaşından beri ayak fetişistiyim. Biriyle ilişkiye gireceksem ilk önce ayaklarına bakıyorum. Artık ayaklar seksin önüne geçmiş durumda. Bana yardım eder misiniz? CEVAP Değerli okurum, pek de az olmayan oranda görülen, adı konmuş, bilinen bir durumdur senin sorunun. Biz psikolojik mekanizmasına bakmadan, analizlere girmeden, çok bilmişlik yapmadan konuyu hemen ayak tutkusuna getirelim. Öncelikle kendini aşağılamadan, iradenle de kırıcı bir savaşa girmeden mücadeleni yap. İşin şekilsel yanında ben gördüklerimi söyleyeyim. Çoğunda ufak ayaklar tercih ediliyor. Ayaklar bakımlı ve yumuşak olacak. Topuklar da öyle. Zaman zaman kremle ovulacak ki ele hoş gelsin. Parmaklar da önemli. Zarif, ince ve öpülesi olacak. Parmak araları temiz olmalı, kokmamalı. Çorapla birlikte düşleyenler ise çorabın rengine, esnekliğine bakıyor, arkası dikişli ya da jartiyerli olanları tercih ediyor. Kadın koltuğa oturmuş. Ayaklar bir pufun üzerine konulacak. Topuklu ayakkabılar ..... Hoop hoop kendine gel oğlum. Ben erotizmanı gıdıklamıyorum! Tıbbi bir eğilimden söz ediyorum. Neyse, öze dönelim. Aslında bu büyük bir sorun sayılmaz. Hem irade hem uzman yardımı hem de partnerinin bir süre hoşgörüsüyle sonuca gidilir.

* * * * * * *

Yırtıldığı belli olur mu?

21 yaşındayım. 9 aydır ilişkim var. Kız arkadaşım doktora gitse, röntgen çektirse kızlık zarının yırtılıp yırtılmadığı belli olur mu? CEVAP Değerli okurum, röntgen çekilince, kızlık zarının yırtıldığı anlaşılmaz.

Vajinam çok büyük

18 yaşında kızım, vajinam çok büyük. Evlenince sorun olur mu? Hiç ilişkiye girmediğim halde neden büyük? CEVAP Sevgili yavrum, yapısal özellik. Normaldir. Kimilerinde böyle, kimilerinde öyle olur. Erkekler pek buna bakmazlar. Kendi haline bırak.

Aşık olmak istiyorum

15 yaşında kızım. Ben bir erkek arkadaşımın olmasını çok istiyorum. Aşık olmak istiyorum. Ne önerirsiniz? Sevgilimin olması için ne yapmalıyım? CEVAP Sevgili yavrum, sevgilin de olsun, aşık da ol. Ama bunlar romantik düzeyde kalsın. Yani duyguların estetik ve şiirsellikle beslensin. Böylece gelecekte kuracağın düzende, edeneceğin arkadaşınla çok daha kaliteli ilişkilerin olacak. Eğer bunu günlük yaşama indirgersek bir yanda sevgili, elde telefon, internetin karşısında chatleşme.. Akıl oralarda, ders önünde buralarda, annen öteki odalarda, varsa başkaları kapılarda bekler. Canın çıkar be yavrum. Acelen ne? Daha önünde uzun yılların var.

Kızlık zarım yok mu?

22 yaşında kızım. Nişanlıyım. Nişanlımla birçok kez ilişkiye girdik. Benden kan gelmedi. Kızlık zarım bozulmadı mı yoksa bende kızlık zarı yok mu? CEVAP Değerli okurum, kızlık zarın bozulmadı. Sorunsuz penis içeri kabul etti. Yani o kapı esnekti. Gıcırdamadan, ses çıkarmadan açıldı. Birçok kızda olduğu gibi sen esnekler grubuna dahilsin. Ama zar orada duruyor.

Mastürbasyon yaptım

17 yaşında kızım. Mastürbasyon yaptım, orgazm oldum. Sabah 2 damla kan geldi. Sizce kızlığım bozulmuş mudur? CEVAP Sanmıyorum, sevgili okurum. Bozulmadı. Vajinanın girişini koru, kızlık zarın bozulmaz.

Deniyorum olmuyor

22 yaşında, nişanlı kızım. Cinsel ilişkiye girmeye korkuyorum. Kendimi hazır hissettiğimde 2-3 defa denedik ama sonradan reddettim. Rahat olmak ve bunu başarabilmek için ne yapmalıyım? CEVAP Değerli okurum, biraz cilve, biraz naz, biraz öpücük... Yüzmüş kuyruğuna getirmişsin. Eğer içindeki duygular öyle uygun görüyorsa gerdek gecesine kadar bekleyiver. Ama ikiniz de “Denemeden bu işi yapmayacağız, 50-60 yıl sürecek birliktelikte kumara zar atmayacağız” derseniz hayat sizin, yol sizin. Oraya bizim kararımız işlemez.

Çekiniyorum ama...

18 yaşında kızım. Erkek arkadaşım ilişkiye girmek istiyor. Ben de istiyorum ama bir yandan da çekiniyorum. Bu durumda ne yapmalıyım? CEVAP Sevgili okurum, ben burada istasyon memuru değilim ki. Trafik memuru hiç değilim. Deneyip denemeyeceğini en yakınlarına sor. Teyzen, halan, amcazadelerin en önemlisi annen ve baban. Ama sakın ağabeyine sorma

Koku geliyor

17 yaşındayım. Ne zaman mastürbasyon yapıp boşalmasm burnuma acayip bir koku geliyor. Çok iğreniyorum. Acaba bu bir sorun mudur? CEVAP Değerli okurum, bu meniden gelen koku olabilir. Meninin kendine özel bir kokusu vardır. Erkekler için iç açıcı değildir. Öyle anlaşılıyor ki senin koku alma duygun çok hassas. Kolayı var yavrum, mastürbasyon önce yanına bir şişe kolonya ya da parfüm koy. İşin bitince de öteki avucunla onu koklayıver. Dert etttiğin şeye bak!?

Kimse beni istemiyor

1 yıllık evliyim, 30 yaşındayım. Penisim epey büyük. Karımın canı yanıyor, ilişkiye giremiyoruz. Eşimi aldatmak istemezdim ama geçtiğimiz günlerde başka bir kadınla ilişkiye girmek istedim. O da beni reddetti. Ne olur bana yardım eder misiniz? CEVAP Değerli okurum, bu konuya köşemizde sık yer veriyoruz. Kadınlar da, sen de haklısın. Ama tedavisi yok. Ameliyatla kısaltılmıyor, küçültülmüyor. Bir kere daha yineleyelim; idareli kullanmalısın.

Kızlık zarım bozulmuş mudur?

Erkek arkadaşımın cinsel organı benimkine sadece dokundu. Hamile olmadığımdan eminim. Acaba kızlık zarım bozuldu mu? Kan gelmedi ama şüpheleniyorum. CEVAP Bozulmadı sevgili yavrum, bozulmadı, bozulmadı. Binlerce kez söyledim.

GÜNÜN SÖZÜ

Gerçeklerde hayaller gibi kabul görseydi dünya daha yaşanmaya değerdi. H.D.

1 yorum:

bernard brown dedi ki...

İyi günler!! Herkes orada Bernard'ım, ölümcül bir hastalığa yakalanabilecek harika bir Bitkisel doktor var mı biliyor musun? Kanser, HIV, HPV, sifiliz, şeker hastalığı, herpes Hepatit B, spam sayısı düşük ve doğurganlık problemi e.t.c. gibi. Şu anda bunu neden yazdığımın başlıca sebebi Dr.KADIRI'nin benim için yaptığı büyük işler hakkında tüm dünyayı bilgilendirmektir. 2014 yılında bu ölümcül hastalığın teşhisi konulduğundan beri, ilaçlarımı alıyordum, büyük bitkisel doktorla tanışana kadar bitkisel ilaçlara asla inanmadım. Büyük bir bitkisel doktorun ölümcül hastalıklarını nasıl iyileştirdiğine dair pek çok tanık gördüm. Telefon numarasından ona rastladım. Onu aradım, kendime e-postamı kendim göndermemi istedim, ki bunu yaptım. Bana, bitkisel tıbbın hazırlanmasında kullanacağı bazı maddeleri istediğini söyledi. İstediği eşyaları nerede bulacağımı bilmiyorum. Bana tek alternatifin ona para göndermek olduğunu söyledi, o zaman öğelerin satıcılarından öğeleri satın almamda bana yardımcı olabileceğini söyledi. Kendime iyileşmek için her şeyi yapmam için söz vermiştim. Ona parayı gönderdim. Maddeleri satın aldı ve bitkisel ilaç hazırladı ve kurye servisi aracılığıyla bana gönderdi ve talimatı doğrultusunda kullandım. Birkaç hafta sonra kontrol için gitmemi istedi, ben check-up i yaptım HSV Negatif test edildi. Zorluklardan geçiyorsanız ve bir çıkış yolu bulmanız gerekiyorsa, drkadirinaturalmedicine1990@gmail.com adresindeki e-postasıyla ona nazik başvurun. +2349064652903 numaralı telefondan arayabilir ve daha fazla bilgi için

Yorum Gönder