20 Eylül 2013 Cuma

Kadın sorun yaşıyor

Genelde erken boşalma problemi yaşayan erkeklerin bir diğer korkulu rüyası geç boşalma. Bu durum, hem erkek de hem kadın da sıkıntı yaratabilir. Kadının ilişki sırasında canı yanıyor, cildi tahriş oluyor. Bunun için kayganlaştırıcı kremlerden kullanılabilir.
SORU: Ameliyat oldum ama testisim küçüldü 20 yaşındayım.
3 yıl önce testislerimdeki ağrıdan dolayı doktora gittim. Bana sol testisimde dönme olduğunu ve ameliyat olmam gerektiğini söyledi. Hemen ameliyat oldum fakat şimdi sol testisim diğerinden küçük. Acaba bu ileride sorun çıkartır mı? Kısırlık yapar mı?
CEVAP
Gerçekten testiste dönme oldu ise bu ameliyatın ilk birkaç saatte acilen yapılması şarttır, daha geç yapılır ise faydası olmaz, o testis küçülür, sperm ve hormon üretme fonksiyonlarını kaybeder.
Kadın sorun yaşıyorBu durumda diğer testis biraz büyüyerek durumu dengeler ve herhangi bir sorun olmaz. Ama kısırlık hakkında kesin bilgi sahibi olmak için en azından bir sperm testi yaptırmalısınız.
SORU: Çok geç boşalıyorum 29 yaşındayım.
Partnerim benimle bir kere birlikte olduktan sonra bir daha beraber olmak istemiyor. Çünkü çok geç boşalıyorum. Sizce bu durum normal mi, ne yapmalıyım?
CEVAP
Çok daha sık rastlanan erken boşalma kadar olmasa da, geç boşalma yani ejakulatio tarda adı verilen durum da hem erkekte hem kadında sıkıntı yaratabilir. Bu durum nörolojik bir sorundan veya psikolojik bir durumdan kaynaklanabilir.
Uzun süren ilişkide tahriş oluşarak kadının fiziksel rahatsızlık duyması ihtimaline karşı eczanelerde bu iş için satılan özel kayganlaştırıcı kremler kullanılabilir.
SORU: Kasıklarım ağrıyor
15 yaşındayım, mastürbasyon yaptıktan sonra kasıklarım ağrıyor. Bunun sebebi nedir? 2-3 defa arka arkaya yapınca çok ağrıyor. Ne yapmalıyım?
CEVAP
Günde bir defadan fazla mastürbasyon sizi beden ve ruh olarak yorar, hiç gerek yok. Kasık ağrılarınız zararsız da olsa bu zorlanmanın bir neticesi. İleride bir sorun yaratmaz.
SORU: İlk deneyimi nerede yaşamalıyım?
17 yaşındayım. Her gün mastürbasyon yapıyorum. Babam, bu durumun kemik gelişimini etkilediğini söylüyor, bu doğru mu? Bir de ben ayak fetişistiyim. Kadınların ayaklarını görünce dayanamıyorum. İleride eşim olacak kişi bu durumu garipser mi? Bana ne gözle bakar? Ayrıca ilk cinsel deneyimimi nerede yapmam uygun olur?
CEVAP
İnsanlarda çeşitli fetişizm, tutku türlerine sık rastlanıyor. Bu sizi sosyal olmayan davranışlara itmedikçe, seksin yerine geçmedikçe bir sorun yaratmayacaktır. İlk cinsel deneyiminizi huzurlu, hijyenik bir ortamda ve anlayışlı, tecrübeli birisi ile geçirmek uygun bir seçenek olabilir.

0 yorum:

Yorum Gönder