20 Eylül 2013 Cuma

Kadına yazık etmeyin...


Kadına yazık etmeyin...
Erkek hayallerle sevdiği kadınla evleniyor ama yatak odasında sorunlar başlıyor. Kadın süslenip kocasını bekliyor. Koca eşinden kaçıyor, soluğu banyoda alıyor. Sorun kimde? Gençlik alışkanlığından kurtulamayan erkekte. Beyler, bahane üretmeden bu yollarda doğru yürümeyi öğrenin. Kadını mutsuz etmeyin

GÜNÜN SORULARI

Geç boşaldığım için kadın bayılıyor
26 yaşındayım, mühendisim. Zaman zamnn ilişkilerim oluyor. Ben geç boşalıyoorum, 2 saati buluyor. Birlikte olduğum kadın ya bayılıyor ya da boşalmam için yalvarmaya başlıyor. İlk başta lütuf gibi görünse de artık soorun yaratıyor. Ne olur bir yol gösterin. CEVAP Değerli mühendis kardeşim, mühendislik mesleği ölçü, matematik, denklem, mantık, yaratıcılık gibi pek çok yetenek içerir. Gel gör ki cinsellik konusunda evdeki hesaplar çarşıya pek uymaz. Örneğin; manavda kırmızı elmalar ‘Ye beni’ diye adeta göz kırparlar. Eve getirdiğinizde elma mı yoksa suyu sıkılmış turp mu yediğinizi anlayamazsınız. O iri kirazlar, sulu şeftaliler bile tadına bakılmadan anlaşılmaz. Evlilik gibi 50 yıl sürecek birlikteliklerde çıkılan yollara “Ya Allah” şans dileğiyle adım atılır. Ya da gerisi Allah’a bırakılır. Değerli okurlarım, cinsellikte sınır aşan saplantı ve önyargılarımız vardır. Örneğin; büyük penis hevesi tüm erkeklerin ortak değer yargısıdır. Belirli ölçülerin üzerine çıkınca hiç de beklendiği gibi olmaz. Cinsel tutkunun aşırılığı mutlaka bir olumsuzluğa kapı açar. Kıskançlığın fazlalığı, ön sevişmenin uzaması, günlük yapılan ilişkilerin sınırı aşması insanları çıkmaz yola doğru sürükler. Değerli genç mühendisimiz, çok şeye çare bulunuyor da büyük penise çare bulunmuyor. Orgazm süresinin uzamasında da elimiz kolumuz bağlı kalıyor. Yine de çözüm için yol aranmalı, bir uzmana ulaşmalı.



Gözüm hep başkalarında

Evliyim ama 10 tane eşim olsa 11’incide gözüm kalıyor. Ne yapmam gerekiyor? CEVAP Hayda bre! Vurun patlasın, damatla gelin çalın oynasın. Vursun davullar, çekilsin halaylar ve tekmili birden 10 kadınla harem kurulsun. 11’inci kadın beklesin, ona da sıra numarası verilsin. Onun düğünü usulen olsun. Çünkü damat yıpranmış ve yorgun olacak. 11’inci düğünde damadın kafasında sorunlar var; “Ya düğünde oynarken yığılıp kalmayayım” ya da “Bu gece işi yüzüme gözüme bulaştırmayayım” diye adaklar adıyor. Gelelim kına gecesine; 10 kadının tümünü oyuna kaldırıyorlar. Hepsi marifetli, döktürüyor. Birinin suratından düşen bin parça. Adam bir sonraki geceye rezerv yapmak için ona sıra gelince erkenden uykuya dalmış. Kadının suratını asması bundanmış. Neyse 11’inci kadın düğünde, bedelli parasını bulamayınca askere giden genç gibi durgun ve neşesiz. İçinden bir şey yapmak gelmiyor. “Oyna” diyorlar oynuyor. “Otur” diyorlar, oturuyor. Yüzündeki peçenin altından hep damadı izliyor. Yanında yenge rolündeki kadın, o gece ne yapacağı hakkında talimatlar veriyor. Bunlar gelinin bir kulağından giriyor, ötekinden çıkıyor. Değerli okurum, fantezi teşhisin böyle okundu. Benim önerim şu: Bir göz doktoruna git, gözü doyurmanın çaresi bulunmuşsa onu dene. Yoksa cinsel psikiyatri açısından profesyonel yardım al.

* * * * * * * * * * *

Neden ergenliğe girmedim?

15 yaşındayım, ergenliğe girmedim. Penisim küçük ve kıvrık. Ne yapmalıyım? CEVAP Sevgili yavrum, ergenliğe girersin. Doğa seni bu ıssız çöllerde yalnız bırakmaz. Ama yine de yumurtaların faaliyetleri, büyüklüğü, boyu, kıllanman ve sesinin kalınlaşması gibi faktörlere bakılır. Bu konuyu aklından çıkarman için bir üroloji ya da endokrinoloji uzmanına görün.

Ya gebe kalırsam?

18 yaşında kızım. 1.5 yıldır erkek arkadaşım var. Onunla bir şeyler yaşıyoruz ama benim en büyük korkum hamilelik. Sevgilim “İlişkiye girelim, korunduğumuz sürece bir şey olmaz” diyor. Ama yine endişeliyim? CEVAP Değerli okurum, atı alan Üsküdar’ı geçmiş. Sözgelimi, sen kınalı kısrak, atın üzerinde binici. Dizgi ve kamçı onun elinde. Start verilmiş, at piste doludizgin girmiş. Tökezler mi? Bilemem ki.

Sertleşme sorunum var

21 yaşındayım ve sertleşme sorunu yaşıyorum. Bana ne ilaç önerirsiniz? CEVAP Değerli okurum, ilaç önermiyorum. İnanıyorum ki gece sabaha karşı uyandığında o senin yüzünü karartmayacak kadar sertleşiyordur. Eğer aylarca sabaha karşı sertleşmeleri yoksa, kesin tetkik ve tedavi gerekir.

Her gün mastürbasyon yapıyorum

22 yaşındayım. 3 yıldır her gün mastürbasyon yapıyorum. İzlediğim filmlerdeki kadınlar, sokakta gördüklerim beni tahrik ediyor. İleride sorun olur mu? CEVAP Değerli okurum, oburluğa alışmışsın, gözün doymuyor. Bunları bahane ederek mastürbasyondan vazgeçmiyorsun. Kırık plak gibi oraya takılıp kalmışsın. Haftada 3-4 kere mastürbasyona izin veriyoruz. Kızlara, kadınlara da daha insancıl gözlerle bak. Bu kadar nasihat yeter.

Hiçbir kızla birlikte olmadım

19 yaşındayım, hiçbir kızla birlikte olmadım. Penisim 11 santim. Küçük değil mi? Doktora gitmeye utanıyorum. CEVAP Değerli okurum, o boyut yeterli. Mutsuzluğuna da neden olmayacak. Yeter ki ruh atının şövalyesi olarak elindeki mızrağı iyi kullan.

Erken boşalıyorum

34 yaşındayım, evliyim. Erken boşalıyorum, 1 dakika bile sürmüyor. İlaç kullandım, önceleri etkili oldu ama şimdi faydası yok. Ne olur yardım edin. CEVAP Değerli okurum, tedavi ederiz, kafana takma.

Hamile kalır mı?

Kız arkadaşımla ilişkiye girdik, korunduk. Ama prezervatif yırtılmış. Hemen hamile kalınır mı veya bundan kurtulmanın bir yolu var mı? CEVAP Sevgili okurum, zayıf da olsa gebe kalabilir. Adeti gecikirse 15 gün sonra gebelik testi yaptırırsınız. Gebe olmuşsa duruma göre yeniden yazarsın, değerlendiririz.

Çocuğumuz olmuyor

27 yaşındayım. 15 aylık evliyim. Haftada 4-5 kez korunmasız ilişkiye giriyoruz ama bir türlü çocuk sahibi olamıyoruz. Ne olur yardım edin. CEVAP Değerli okurum, acele etmeyin. Doğa dengesini kursun. Doğanın bilmediğimiz gizemli dengeleri var. Ona da hak tanıyalım. Hele 30 yaşınızın içine adımınızı atın. Ondan sonra gebe kalma yöntemlerini biz öğretiriz. Monotonluğa düşecek gibi olan aileniz yeniden can bulur, size yaşama sevinci verir.

lişkide boşalamıyorum

28 yaşındayım. 1 aylık bir ilişkim var. İlişki sırasında değil, mastürbasyon yaparken boşalıyorum. Bana yardımcı olur musunuz? CEVAP Değerli yavrum, senin kulaklarını çekmek gerekiyor. 28 yaşına kadar ne yaptın ha? Hadi söyle doktor amcana. Alıştırdın onu mastürbasyona. Güzelim nimete burun kıvırıyor ha! Ona söyle, vallahi gelir onu ikinci kere sünnet ederim. Şaka bir yana. Değerli okurum, bu mastürbasyon şartlanması. Evlendiğinde bu tür sorunlar yaşayabilirsin. Birleşmede boşalmaya geçişin tekniğini öğreneceksin. Bunun için doktorla yüz yüze gelmen gerekir.

Ne zaman ilişkiye girsem hüsran...

16 yaşındayım. Mastürbasyon yaparken sorun olmamasına rağmen ne zaman ilişkiye girsem sertleşme hemen bitiyor. Ne yapacağım? CEVAP Değerli okurum, mastürbasyonu azaltacaksın. Konsantrasyonu kadına yoğunlaştıracaksın. Alışacaksın bu yollarda yürümeye. Mastürbasyonun dağlarında, tepelerinde, doruklarında çok fazla dolaşma. Ya sel götürür ya yel.

GÜNÜN SÖZÜ

Sevgi alışverişinde daima 5 verin, 3 bekleyin ki mutlu olabilesiniz. H.D.

0 yorum:

Yorum Gönder